Obecny czas to Pią 21:44, 29 Lis 2024 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Król Szamanów Strona Główna
»
Zasady
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Regulamin
Propozycje
Ogłoszenia
Problemy techniczne
Tematy zamknięte
Shaman King
----------------
Shamani
Duchy
Postacie
Ataki
Bronie
Download
Arena
----------------
Zasady
Szamani
Klany
Miasto
Wojny Klanów
Wielki Turniej
Off Topic
----------------
Hyde Park
Zabawy
Muzyka
Manga i Anime
Gry PC
Ankiety
Wymiana Bannerów
----------------
DBZ_Biecz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Saqibnasir_73
Wysłany: Pon 17:31, 09 Kwi 2007
Temat postu:
Jessica Alba In Anal Action Movie!
http://Jessica-Alba-In-Anal-Action-Movie.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1212712
EviLeS
Wysłany: Sob 17:46, 07 Paź 2006
Temat postu:
no mozesz bo jestes
Len
Wysłany: Czw 14:41, 05 Paź 2006
Temat postu:
aha mam pytanie czy jak ja jestem sędzia moge byc szamanem ??
EviLeS
Wysłany: Śro 13:41, 04 Paź 2006
Temat postu:
ze shamani sie pojedynkują
np. Ja z toba i potem dostajemy punkty na wiekszy Level
venom1999
Wysłany: Wto 23:21, 03 Paź 2006
Temat postu:
o co z tym chodzi?????? bo nie kumam!!!!!
EviLeS
Wysłany: Wto 21:34, 03 Paź 2006
Temat postu: Wieksze info
Wszystko Wpisujemy w Podpisie
___________________________
Dane Szamana
Imię: nick z forum
Nazwisko:
Wiek:
Broń:
Charakterystyka Ducha
1. Każdy szaman posiada ducha stróża. Duch wykonuje polecenia szamana. Każdy duch ma następujące staty:
Siła (S) - decyduje o mocy ataku i sile ducha. Im większa tym większe obrażenia może zadawać duch.
Zręczność (Z) - decyduje o szybkości ataku i zwinności podczas obrony. Im większa tym duch staje się trudniejszy do pokonania.
Witalność (V) - decyduje o poziomie HP ducha.
Energia (E) - decyduje o pozionie foryoku (fr) danego szamana.
Obrona (O)[/b) - decyduje o poziomie obrony ducha
2. Początkowe staty każdego z duchów:
S - 7
Z - 5
W - 10
E - 10
O - 3
3. Exclamation [b]Proszę umieszczać staty waszych duchów w podpisach. Exclamation Ułatwi to pracę sędziom.
4. Oczywiście duchy posiadają unikalne ataki. Ich opis należy umieścić w poście z charakterystyką waszego szmana.
Duch może posiadac tylko 5 unikalnych ataków.
Suma foryoku wszystkich ataków nie może przekraczać wartości określonej przez staty szamana (10e = 100fr czyli suma za ataki nie może przekraczać 100fr).
Exclamation Atak, który zabiera więcej niż 50 fr może być wykorzystany w walce nie więcej niż 1 raz. Exclamation
Można wykonać podwójny atak, ale zabierający do 40 fr - może być użyty tylko raz.
Nazwa ataku - (zużycie foryoku) opis ataku.
Przykład:
Eteryczne uderzenie - (25 fr) wysyła w stronę przeciwnika wiązkę energii, która powoduje chwilowy paraliż.
Wzory
1. Atak:
S x Z + (S x Z x fr/100) - [3 x Z(p)] = dmg
7 x 5 + (7 x 5 x 20/100) - (3 x 5) =
= 35 + (35 x 20/100) - 15 =
= 35 + 7 - 15 =
= 27 dmg
Z(p) - zręczność przeciwnika
2. Jeżeli dmg będzie liczbą ujemną, atak nie przyniesie żadnego rezultatu. Wyświetlony zostanie wówczas komunikat MISS.
3. Za każdą wygraną walkę zdobywa się doświadczenie (EXP).
Walki w Mieście - 100 exp
Walki w Wielkim Turnieju - 250 exp
Doświadczenie (EXP) potrzebne na kolejny Level
4. Każdy gracz startuje z levelem 1 - 0 exp.
Na Lvl 2 potrzebne jest 100 exp.
Lvl 3 - 200 exp
Lvl 4 - 350 exp
Lvl 5 - 550 exp
Lvl 6 - 800 exp
Lvl 7 - 1100 exp
Lvl 8 - 1450 exp
Lvl 9 - 1850 exp
Lvl 10 - 2300 exp
Lvl 11 - 2800 exp
Lvl 12 - 3350 exp
LVl 13 - 3950 exp
Lvl 14 - 4600 exp
Lvl 15 - 5300 exp
LVl 16 - 6050 exp
Lvl 17 - 6850 exp
Lvl 18 - 7700 exp
Lvl 19 - 8600 exp
Lvl 20 - 9550 exp
Czyli na lvl x potrzebne jest:
exp na dany lvl - posiadany exp = potrzebny exp
550 - 350 = 200
5. Na każdy zdobyty lvl przysługuje 6 pkt do dodania do statsów ducha. Należy poinformowac o tym sędziego na PW.
Exclamation Nie można dodać wszystkiego w jednego stata. Maksymalnie 3 z 6 posiadanych punktów.
6. Punkty dodane do witalności będą zwiększać Hp, np:
10v + 1v = 11v = 110hp
10v + 2v = 12v = 120hp
10v + 3v = 13v = 130hp
itd
Każdy jeden punkt witalności zwiększa Hp o 5.
7. Punkty dodane do energii będą zwiększać fr, np:
1e = 110fr
2e = 120fr
3e = 130fr
itd
Każdy jeden punkt Energii zwiększa Fr o 10.
Myślę że reguły są jasne dla wszystkich. Życzę miłej zabawy.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin