Autor |
Wiadomość |
Pinsel |
|
|
Pinsel |
|
|
Joted1 |
|
|
Len |
Wysłany: Sob 20:45, 07 Paź 2006 Temat postu: |
|
to kiedys mialem w podpisie |
|
|
venom1999 |
Wysłany: Sob 20:25, 07 Paź 2006 Temat postu: |
|
Zasady są po to by je łamac!!! |
|
|
EviLeS |
Wysłany: Sob 17:44, 07 Paź 2006 Temat postu: |
|
obiecanki cacanki na pewno ktos to złamie |
|
|
Dark Hao |
Wysłany: Czw 20:52, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
ja przerzekam ze bede sie przestrzegał |
|
|
Len |
Wysłany: Czw 14:42, 05 Paź 2006 Temat postu: |
|
Oki bede dbał oto zeby regulamin nie był złamany |
|
|
EviLeS |
Wysłany: Wto 21:28, 03 Paź 2006 Temat postu: Regulamin Walk |
|
1. Walki nie mogą się odbywac bez wiedzy i nadzoru sedziego.
2. Decyzja sędziego jest niepodwarzalna.
3. Ilość HP i fR w wolnych walkach ustalaja zawodnicy.
4. Walki starsze niż 1 tydzień będą zamykane.
5. W razie gdy walka musi być przerwana, trzeba koniecznie poinformować sędziego.
6. Nie wolno grac w jednym przeciwnikiem w ciągu dnia więcej niż 2 razy.
7. Nie wolno grać z jednym przeciwnikiem częściej, niż co godzinę.
8. Rewanż przeprowadza inny sędzia, niż pierwsza walke.
Ataki:
1. Wybierane ataki mogą być wymyślone lub wzięte z Anime.
2. Bezpośrednio przed lub w czasie walki nie można zmieniać ataków Szamana.
3. W walce nie mogą występować takie ataki jak „unik”, „negacja” czy „aura obronna”
4. Dozwolone są czary, jednak w granicach rozsądku. Przykładowo: nie może być,że za 10 FR zadajesz przeciwnikowi dodatkowe 20 HP obrażen.
5. Kontrola Ducha za 10 FR dodaje 10 HP a za 5 FR 5 HP. Gdy atakujący zada ponad 32 obrażen przeciwnikowi kontrola atakowanego zostanie przerwana.
6.Big OuverSoul (nie wiem, jak to sie pisze) działa jedna turę. Kosztuje 20FR i wzmacnia atak o 20
7.Nidozwolone sa wzmacniacze, które zwiekrzja siłę ataku o wiecej niż 50%!
minimalny koszt wzmacniacza wynosi 20FR, chyba, że dodaje nieduzo i jego koszt nie jest jednorazowy. najmniejszy koszt w takim przypadku to 5forioku
__________________ |
|
|