Autor Wiadomość
Saqibnasir_73
PostWysłany: Pon 17:31, 09 Kwi 2007    Temat postu:

Jessica Alba In Anal Action Movie!
http://Jessica-Alba-In-Anal-Action-Movie.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1212712
EviLeS
PostWysłany: Sob 17:46, 07 Paź 2006    Temat postu:

no mozesz bo jestes
Len
PostWysłany: Czw 14:41, 05 Paź 2006    Temat postu:

aha mam pytanie czy jak ja jestem sędzia moge byc szamanem ??
EviLeS
PostWysłany: Śro 13:41, 04 Paź 2006    Temat postu:

ze shamani sie pojedynkują Very Happy np. Ja z toba i potem dostajemy punkty na wiekszy Level
venom1999
PostWysłany: Wto 23:21, 03 Paź 2006    Temat postu:

o co z tym chodzi?????? bo nie kumam!!!!!
EviLeS
PostWysłany: Wto 21:34, 03 Paź 2006    Temat postu: Wieksze info

Wszystko Wpisujemy w Podpisie Very Happy
___________________________

Dane Szamana

Imię: nick z forum
Nazwisko:
Wiek:
Broń:

Charakterystyka Ducha

1. Każdy szaman posiada ducha stróża. Duch wykonuje polecenia szamana. Każdy duch ma następujące staty:

Siła (S) - decyduje o mocy ataku i sile ducha. Im większa tym większe obrażenia może zadawać duch.

Zręczność (Z) - decyduje o szybkości ataku i zwinności podczas obrony. Im większa tym duch staje się trudniejszy do pokonania.

Witalność (V) - decyduje o poziomie HP ducha.

Energia (E) - decyduje o pozionie foryoku (fr) danego szamana.

Obrona (O)[/b) - decyduje o poziomie obrony ducha

2. Początkowe staty każdego z duchów:
S - 7
Z - 5
W - 10
E - 10
O - 3

3. Exclamation [b]Proszę umieszczać staty waszych duchów w podpisach. Exclamation Ułatwi to pracę sędziom.

4. Oczywiście duchy posiadają unikalne ataki. Ich opis należy umieścić w poście z charakterystyką waszego szmana.

Duch może posiadac tylko 5 unikalnych ataków.

Suma foryoku wszystkich ataków nie może przekraczać wartości określonej przez staty szamana (10e = 100fr czyli suma za ataki nie może przekraczać 100fr).

Exclamation Atak, który zabiera więcej niż 50 fr może być wykorzystany w walce nie więcej niż 1 raz. Exclamation

Można wykonać podwójny atak, ale zabierający do 40 fr - może być użyty tylko raz.

Nazwa ataku - (zużycie foryoku) opis ataku.

Przykład:

Eteryczne uderzenie - (25 fr) wysyła w stronę przeciwnika wiązkę energii, która powoduje chwilowy paraliż.

Wzory

1. Atak:

S x Z + (S x Z x fr/100) - [3 x Z(p)] = dmg

7 x 5 + (7 x 5 x 20/100) - (3 x 5) =
= 35 + (35 x 20/100) - 15 =
= 35 + 7 - 15 =
= 27 dmg

Z(p) - zręczność przeciwnika

2. Jeżeli dmg będzie liczbą ujemną, atak nie przyniesie żadnego rezultatu. Wyświetlony zostanie wówczas komunikat MISS.

3. Za każdą wygraną walkę zdobywa się doświadczenie (EXP).

Walki w Mieście - 100 exp
Walki w Wielkim Turnieju - 250 exp

Doświadczenie (EXP) potrzebne na kolejny Level

4. Każdy gracz startuje z levelem 1 - 0 exp.

Na Lvl 2 potrzebne jest 100 exp.
Lvl 3 - 200 exp
Lvl 4 - 350 exp
Lvl 5 - 550 exp
Lvl 6 - 800 exp
Lvl 7 - 1100 exp
Lvl 8 - 1450 exp
Lvl 9 - 1850 exp
Lvl 10 - 2300 exp
Lvl 11 - 2800 exp
Lvl 12 - 3350 exp
LVl 13 - 3950 exp
Lvl 14 - 4600 exp
Lvl 15 - 5300 exp
LVl 16 - 6050 exp
Lvl 17 - 6850 exp
Lvl 18 - 7700 exp
Lvl 19 - 8600 exp
Lvl 20 - 9550 exp
Czyli na lvl x potrzebne jest:

exp na dany lvl - posiadany exp = potrzebny exp

550 - 350 = 200

5. Na każdy zdobyty lvl przysługuje 6 pkt do dodania do statsów ducha. Należy poinformowac o tym sędziego na PW.
Exclamation Nie można dodać wszystkiego w jednego stata. Maksymalnie 3 z 6 posiadanych punktów.

6. Punkty dodane do witalności będą zwiększać Hp, np:
10v + 1v = 11v = 110hp
10v + 2v = 12v = 120hp
10v + 3v = 13v = 130hp
itd

Każdy jeden punkt witalności zwiększa Hp o 5.


7. Punkty dodane do energii będą zwiększać fr, np:
1e = 110fr
2e = 120fr
3e = 130fr
itd

Każdy jeden punkt Energii zwiększa Fr o 10.



Myślę że reguły są jasne dla wszystkich. Życzę miłej zabawy.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.